Al wandelend in het bos met de hond in de al twee dagen durende storm was er tijd om eens na te denken wat ons kantoor zo uniek maakt ten opzichte van andere -grote en niche kantoren (sorry voor de lange zin, maar het is zondagochtend en het espresso-apparaat geeft niet thuis). 1) Natuurlijk kennen we geen bureacratie meer. Dat is een echte bevrijding! Als er iets nodig is voor een zaak, of het nou een boek is of een supersnelle en beveiligde laptop, dan kopen we het direct. Niet meer langs 4 schijven hoeven te gaan scheelt veel frustratie en zorgt voor meer tijd die nuttiger besteed kan worden. Zo ook de "conflicts check". Belangentegenstellingen die verhinderen dat we een cliënt gaan bijstaan, zijn er nauwelijks meer. 2) Natuurlijk zijn we goed zelfs 24 uur per dag als het nodig is bereikbaar voor onze cliënten. Of het nu 6.15 is of 23.00, als U ons moet spreken dan zijn we er. ook in het weekend. 3) Natuurlijk zijn we snel in de diagnose en de analyse hoe het probleem op te lossen. Daar zijn we niet alleen heel goed in opgeleid, maar we kennen de branches waarin onze cliënten werkzaam zijn en weten wat zij belangrijk vinden. Goed luisteren is een onderschatte en ondergewaardeerde kunst, als je die beheerst dan haal je pas het maximale uit een zaak (en de relatie met de cliënt). 4) Natuurlijk zijn we niet goedkoop, maar ook niet te duur. Kwaliteit heeft zijn prijs, maar die is het waard om te betalen als inzet, service en kwaliteit tot het gewenste resultaat leiden. 5) En natuurlijk hebben we werkelijk interesse in onze cliënten en hart voor hun zaak. Routine in het vak is van groot belang, maar geen enkele zaak is voor ons een routine-zaak. Net zoals "kansloze" zaken niet bestaan, maar alleen zaken met succes-kansen. Dat is onze insteek. Er zijn nog wel meer superlatieven op te noemen, maar dit zijn de zaken waar U ons in ieder geval aan mag houden en ons op mag afrekenen. En nu op zoek naar een tankstation waar ze espresso-bonen verkopen..